Planeringsdag på dagis =bus hos oss

Idag kom Sofia och barnen samt Amanda och barnen. Supermysigt att få lite sällskap och dagen bara flög iväg. Isak sov 2 timmar mitt på dagen också. 
Märks att de andras barn sover lite längre än mina på morgonen. När de kom strax före elva hade de precis käkat frukost och jag stod å tryckte i mig lunch😂. 
 På eftermiddagen åkte vi bort till mamma och Mauri jag och barnen och jag åkte ner på stan en sväng. Skulle byta ett par byxor på kappahl åt Isak men upptäckte en liten fläck samt att jag hade råkat ryckt bort alla lappar så jag struntade idet. Han kanske smalnar av med tiden så han kan ha dom, de var lite tighta i midjan bara😂.
 Köpte tre basplagg åt han på ta tre betala för två. Han växer som en galning det där karln vet inte vart det ska sluta. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0