Vår dag

Idag på förmiddagen har vi hängt en stund på lokstallarna. På eftermiddagen försökte jag mig på att städa ur bilen med två barn. Signe skulle hjälpa mig men när jag vända mig bort så stod hon å vred ur trasan men vatten å diskmedel över Isaks huvud, han behöver tvätta sig mamma😩. Sedan skulle vi cykla men hon blev lite livrädd för citymail killen som kom på sin lilla moppe. Jag är rädd för motorcykeln sa hon och började gråta. När vi kom in somnade Signe i soffan och Isak fick ta sig ett bad. Ikväll blev det handling på Maxi och försäljning i Signes kiosk. 




Vill du ha lite öl i den här pappa 😂. 




Kommentarer
Therese

Öl, haha 😂

2016-01-28 @ 12:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0