Gravidkilon borta:) yeey

Nu är alla mina gravidkilon borta +2 kilo till:) är verkligen så himla nöjd över detta. Inte för att jag är fåfäng eller så men det är ju skönt när man börjar känna sig mer nöjd med sig själv. Har några kilon kvar till min målvikt eftersom jag inte var helt nöjd med min kropp innan graviditeten men det är bara att kämpa på. Känns roligt när allt slit ger resultat.
 
Prövade ett par jeans idag som jag inte ens kunde ha innan graviditeten och de satt klockrent:) inte världens bästa bild jag vet men i alla fall.
 
 


Kommentarer
Amanda

heja heja vad duktig du är!

Svar: Tack Amanda:)
Sofie Nilsson

2013-08-17 @ 15:19:21
URL: http://athuresson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0