Tjat tjat tjat

Igår morse såg Signe nåt inslag på sporten där det var simning. Då började hon genast tjata om badhuset. Jag bara jaja kanske senare efter dagis. Detta hade hon ju inte glömt när jag hämtade henne utan fortsatte tjata. Sa då att vi kunde prata om det när pappa kom hem. Hon var helt galen å sprang å tog på sig skor å mössa å skulle ta bilen själv till badhuset. 
Grät som aldrig förr när vi sa att vi inte kunde åka då vi tyckte hon var för trött och att det var för sent. 
 Vi lovade istället att hon skulle få åka idag. Problemet är bara att jag ska iväg å julhandla med Bitte och Anna så Henke kommer få gå med båda barnen själv i så fall. Men men har man lovat så har man. 

Får jag bilnyckeln mamma 😂. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0