Lördag

Signe vaknade redan 5 imorse och ville inte somna om. Försökte en timme att söva om henne sen väckte jag Henke vid 6.30 så fick han gå upp ich jag sova en stund till. 
Vid 10 kom Sara och vi gick en långpromenad. 
På eftermiddagen har vi inte gjort nåt särskilt, varit hemma å myst bara. Idag har Signe vart fantastiskt go och glad. Kramats massa och busat har vi gjort. Nu sa hon nyss att Signe är trött så nu är det sovdags. 
Jag och Henke ska se en film som tro det eller ej jag har HYRT haha,var nog 5 år sen sist men eftersom datorn är på lagning så blev det så. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0