Stå själv

Idag kom Bitte på förmiddagen för att hämta Signe. Med sig hade hon en sparkcykel till henne som hon blev väldigt glad för 😊. När Signe åkt iväg med farmor tog jag en löprunda och sedan åkte jag och Isak i väg till mamma och Mauri en sväng. 
Ikväll blir det en lugn hemmakväll med någon film förhoppningsvis. Nån som har något filmtips?? 

Måste förresten upp och fixa med resvägen som Isak sov i inatt. Signe har ryckt sönder dragkedjan på den så när Henke kom ut inatt låg Isak på golvet 😂, men han var inte ledsen för det. Han sover vanligtvis i sängen med någon av oss men inatt tänkte vi han skulle sova där och Signe i sin säng. Dock började Henke snarka som en tok så jag gick in till Signe ialla fall. 
När jag tjurigt sa till Henke att vända sig för att han snarkade svarar han "ne jag snarkar inte, jag sover inte ens"😂😂. "Nehe men du har snarkat i en kvart. Han skyllde på sin förkylning. 

Killen som kan stå en stund själv om han har något att luta sig emot. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0