Spakväll, lekland, middag och lussebak

I fredags kom Tessan på besök. Vi hade bjudit in lite gäster som skulle få testa produkterna som hon säljer (nuskin). Iris blev väldigt förtvivlad över att Tessan målade en mask på hennes mamma, "när ska du ta bort det där"? "Det där ska jag säga till min pappa"😂.
I lördags åkte vi till Leos lekland tillsammans med Sofia, Erik, Elsa och Iris. Isak tyckte det var jättekul verkligen, han sprang runt som en galning där inne. Signe tyckte förstås också det var superskoj. Vi hann med både mat och glass innan hemfärd. Isak var helt slut efter besöket.
På kvällen lagade jag och Sofia boeuf bourgogne hemma hos dom och sedan spelade vi spel. Jag kom sist 🤓. Skyller på att jag fick svåra frågor 😜.
Idag har jag, mamma och Signe bakat saffransbullar som vi festade loss på här på eftermiddagen 😬.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0