Comeback

Tänkte jag skulle göra en comeback här på bloggen👏😀. Har inte haft någon skrivarlust senaste tiden då jag inte känt mig helt på topp. Men men tänkte jag kunde börja med summera senaste veckan.
Signe vaknade upp med vattkoppor här om dagen så hon blir hemma ett tag. Verkar inte klia allt för mycket men inatt väckte hon mig vi 03 och ville att jag skulle klia. Sedan grejade hon hela tiden fram till morgonen så gav upp och gick upp med henne vid 05. Sedan var det bara att bege sig mot tåget för att åka till Stockholm på kurs. Var jättenervös för att ta mig runt själv i Stockholm ända till Kista men det gick bra. Hade hela 1 minut tillgodo när jag sprang in där.
Bra kurs men kände att det var riktigt jobbigt att sitta stil och lyssna en hel dag, dessutom när man varit vaken sen 03. Är ju van att röra på mig på jobbet.
Väl tillbaka i K-Holm åkte jag och hämtade ut signes Pompdelux paket. När jag renast bort alla hennes sommargrejor insåg jag att hon inte hade nästan några kläder så gjorde en hyfsat stor beställning. Mamma och Mauri kom förbi efter att ha varit i Spanien och hade med sig en stor laddning strumpor till barnen vilket verkligen behövs. Vår lilla Sixten har förresten flyttat hem igen, till Signe stora glädje. Det har visat sig att han har njurproblem och behöver äta speciel mat. Han började tunna ur och eftersom vi tidigare fått ta bort en katt med njurproblem så reagerade vi som tur var i tid. Men med nya maten ska han förhoppningsvis kunna leva och må bra. Tydligen ska man inte ge katter bara torrfoder utan ge våtfoder också vilket vi inte vetat tidigare. Sixten behöver dessutom äta väldigt proteinsnålt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0