Hp

Jahopp, idag var det dags för det hemska högskoleprovet. Har haft ångest flera veckor inför att skriva det. Begav mig ialla fall iväg imorse till Duweholm där provet skulle äga rum. Det började med en verbal(läsdel). Var jättekort om tid tyckte jag så hann inte med engelska delen knappt. Del två var också en verbal del, sedan matte, sedan verbal del igen och slutligen matte. Den tredje verbala delen tyckte jag gick hyfsat så kan ge mig tusan på att det är den delen som plockas bort. Alltid är det en del som dras bort som är typ en testdel för kommande prov. Matten vet jag inte riktigt hur den gick, kunde vissa frågor men fick också chansa på många. Även där tyckte jag tiden var knapp. Men men, bara att vänta 4 veckor på resultat.
Nu är jag och barnen hos mamma och mauri. Tanken var att jag och Elin skulle åka till Stockholm och fira Malin men Elin blev sjuk så vi ställde in. Henke har killkväll hemma så vi håller oss borta.

Som vanligt har pappa packat för tunt då får man låna systers klänning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0