Uppe med tuppen

 
 
 
Trots att det är Lördag vaknade Signe strax före 6, men jag var så trött så Henke gick upp med henne och jag fick sova nån timme till. När jag kom upp låg Henke å Signe helt utslagna i soffan. Jag har försökt förklara för Signe att de inte är okej att vakna innan nyhetsmorgon börjar men det kändes inte riktigt som hon brydde sig..:) Hehe. Tur att hon är så glad när hon vaknar det gör det så mycket lättare att gå upp tidigt:) Nu ska Jag å Sara strax dra till gymmet och köra ett pass:)   


Kommentarer
Therese

Alltså, den här bilden var ju urgullig på Signe :D

2013-08-17 @ 10:37:52
URL: http://traningsbloggen.shapemeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0