Bästa året någonsin snart till ända.

Det har helt klart varit det bästa året någonsin och det beror ju självklart på att vår älskade dotter kom till oss.:) livet har helt förändrats förstås, men till det bättre, visste inte att man kunde älska en annan människa så mycket innan hon kom. 
Sen har ju även min syster fått en fantastisk dotter detta år:) För att inte glömma att det varit typ den bästa sommaren någonsin och jag var ledig hela sommaren😊. Har även träffat många nya härliga människor genom våra mammaträffar:) 
Det som varit negativt detta år var ju självklart när jag blev inlagt på sjukhus med inflammerad bukspottkörtel och fick operera bort gallblåsan. Men efter detta är mina magproblem helt som bortblåsta så det förde ju något väldigt positivt med sig. 

Gott nytt år alla vänner. Hoppas att ni får en fin kväll:) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0