Julbestyr:)

Idag har jag grejat inför morgondagen. Jag har gjort köttbullar, Jansson eller ja vi skippade ansjovisen och gjorde vanlig potatisgratäng, sen har jag gjort Saffranskladdkaka, resten tar de andra med sig. Tessan och Peter kom förbi vid 15 tiden så vi har klät julgranen som Göran kom med på eftermiddagen ( jättefin) sen har vi gjort rockyroad:). Nu ikväll kom även mamma och mauri förbi så vi har käkat här precis och lagt Signe. Nu blir det en lugn kväll med familjen:) Imorgon på dagen ska Henke och Signe till Hulta och fira med hans familj. Jag ska vara hos mamma på dagen med Tessan, Peter, Mauri och Ester, sen på kvällen åker vi hem till oss och då kommer även Bitte, Göran och min mormor. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0