Lördag

Vi hade en jätterolig kväll igår. Vi blev hämtade av Henkes mamma, Larsa, Annelie och Martin vid 16 tiden sen åkte vi och plockade upp Erik och åkte vidare mot Örebro. Hemma hos Gurra och Anna bjöds det på glögg och jättegod plockmat:) efter ett tag började fler droppa in, Elin och Marcus kom och sedan Christian och Stina och sist kom Tony. Det var bara några hundra meter till konserten så vi behövde inte gå förens en halvtimme innan det började. 
Vi hamnade längst bak men det visade sig att man faktiskt såg bättre där än om man ståt typ i mitten. De hade även en bar där Henke och Marcus hände typ hela konserten. Nejdå bara halva.😉 
Håkan körde de flesta låtarna från nya skivan men även många av hans största hits så som: Känn ingen sorg, Nu kan du få mig så lätt, Kom igen Lena, Ramlar, En vän men bil, Det är så jag säger det etc. Riktigt bra var det ialla fall. Efter konserten följde vi med Anna och Gustav hem en stund. Vi åkte väl tillbaka till stan vad halv ett tror jag så det vart lite sent men det var det värt.:)
Signe hade sköt sig bra hos mormor och morfar men vaknade tydligen vid halv sex imorse. Jag hämtade henne på förmiddagen sen var vi runt i lite affärer med mormor. Nu när vi kom hem somnade hon som en stock. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0