🏃

Dagen började med babysĂ„ng. Jag Ă„ Signe tog en promenad dit. Inatt har Signe sovit jĂ€ttebra, hon somnade vid 18.45 och sov Ă€nda till 04.30 innan hon vaknade första gĂ„ngen, sen sov hon till 7.20👍. Problemet var bara att jag inte kunde sova, fattar inte varför. Jag var jĂ€ttetrött hela kvĂ€llen men nĂ€r jag vĂ€l lagt mig sĂ„ gick det inte att somna😡. 
Efter sĂ„ngen gick vi ialla fall ner pĂ„ stan med se andra mammorna Ă„ barnen, dĂ€r kĂ€kade vi lunch pĂ„ sultans, det blev fullt ös med alla barn Ă„ vagnar:) 
NĂ€r vi Ă€tit gick jag Ă„ Signe bort till mamma/mormor men hon var inte hemma sĂ„ vi pratade lite med Mia sen tog vi en promenad hem igen. 
PĂ„ eftermiddagen frĂ„gade Sofia om vi skulle följa med till maxi Ă„ handla sĂ„ det gjorde vi, jag handlade lite till julgodiset som jag, Sofia och Amanda ska göra pĂ„ mĂ„ndag:) för min del blir det polkakola. 
Vi trĂ€ffade Ă€ven Lina Ă„ Stella pĂ„ maxi sĂ„ det blev en riktig syssling trĂ€ff för Signes del.😊. 
Jag Ă„ Sara hade tĂ€nkt gĂ„ till badhuset ikvĂ€ll men jag kĂ€nde att jag verkligen inte orakade idag sĂ„ vi kanske tar det ihelgen istĂ€llet:) 
  



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0