Lördag

Var en jätterolig kväll igår, först zumba och sen middag på Harrys. Var väldigt roligt på zumban faktiskt, kändes lite stelt i början men sen kom man igång. 
Var dock rätt svårt att hänga med ialla steg men alla var ju på samma nivå ungefär så det gjorde ju inget. Tror vår instruktör fick sig några goda skratt, vi hade en manligt instruktör var helt säker på att det skulle vara en kvinnlig men han var jätteduktig på att lära ut tyckte jag. 
Sov hemma hos mamma efter Harrys eftersom hon bor närmare än jag och så tänkte jag att det var skönt att få sova ut lite. 
Blev lite frukost hemma hos mamma idag innan jag åkte hem till älsklingarna. 
Jag träffade förresten Sara på Harrys igår för hon var där med sitt jobb. Var ju lite otippat med tanke på att ingen av oss hänger på Harrys särskilt ofta. Vi bestämde ialla fall för att ses för en fika idag så hon å Malin har varit här nu precis, det blev en långpromenad också:) 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0