Morgonstund:)

På morgonen blev det ett gympass med Sara. Både hon å jag kände oss lite krassliga så vi bestämde oss för att ta det lite lugnt men så blev det inte, hehe typiskt mig har fan inget mellanläge fullt ös eller inget. Hoppas inte det blir värre i halsen nu bara men har bara lite småont så det är nog ingen fara. I morse hämtade farmor Signe och tog med henne ut till hulta, även Henke är där nu å byter däck på skodan. Ikväll ska Henke gå på värmbols avslutningsfest, jag kände inte för att följa med så jag å Signe ska nog bara mysa hemma. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0