Torsdag

Idag har vi varit på babysång på förmiddagen.:) Efter sången åkte vi hem till pappa Henrik som är ledig nu i några dagar:) vi käkade lunch å Henke fixade med däckbyte på skodan. 
På eftermiddagen har jag varit nere på stan en sväng å handlat grejor till de julkransarna vi ska göra i Hulta på söndag. Det blev halmstommar och några fina band att knyta runt. 
Sen åkte jag till jobbet en stund, det blev personalfotogtafering både gruppbild och bild på var och en. Tror dock inte jag blev så bra men det får väl gå, hon får väl retuschera bilderna😉. 
Efter photograferingen gick jag å mamma över till hennes granne som gör jättefina chabby chic grejor. Det blev en ljuslykta/burk och en fin plåtburk jag tänkte ha pennor i:). Hon ska vara med på marknaden i Forssjö i helgen så åk gärna å kolla in hennes grejor finns massa fint:) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0