Dålig Natt!!

I natt har Signe sovit jättedåligt. Hon somnade först vid typ 17.30 igår kväll för hon var jättetrött, sen vaknade hon vid 19 och var jätteledsen men somnade om efter kanske 30 min. Kl  21 var det dags att vakna igen då fick hon komma upp i 1 timme ungefär innan vi la henne igen. Efter lite gnäll och välling somnade hon om. Sen vaknade hon vid 11 igen, då fick hon komma in i vårt sovrum och ligga bredvid mig. Sen har hon kanske vaknat varannan timme hela natten. När hon vaknar ska hon bara upp och sätter sig så jag får ligga med armen över henne så hon ej kan ta sig upp. 
 Lyckades som tur var få henne att somna om alla gånger och det blev uppgång klockan halv åtta så det känns helt okej.  Men jag förstår inte varför hon sover så dåligt jämt. Hon sov mycket bättre när hon var mindre nu är det ju alltid typ 4-gånger per natt hon vaknar. Att lägga henne senare funkar inte heller hon sover inte bättre för det. Hon äter ju en del på nätterna fortfarande så jag vet inte om det kan bli ett störande moment .
Tips på vad man ska göra mottages tacksamt!! 


Kommentarer
Amanda

undrar vad det är med dom, Noah är precis likadan!

2013-10-30 @ 11:22:26
URL: http://athuresson.blogg.se
Anonym

De verkar vara inne i nån slags formsvacka😉

2013-10-30 @ 19:46:12
Lovisa

Jag vet inte hur ni brukar göra men ett tips är att låta henne somna själv på kvällen (inte bära, vagga osv) och inte ge mat under natten....

2013-10-31 @ 11:32:11
URL: http://lovisarengman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0