Fullt ös!

Idag blev det mamma barn träff vid lokstallarna, idag var vi bara 6 st mammor och barn istället för 15 som vi var förra veckan så det var lite lugnare.  
När vi kom hem slocknade Signe och sov drygt en timme:) under tiden såg jag   På reprisen av svenska Hollywood fruar. 
När Signe vaknade ålade hon sig fram över golvet och började pilla på datorn så den blev hel konstig😱. Fick göra en systemåterställning så nu verkar den vara i schack igen.:)
När Henke kom hem åkte jag direkt till Maxi för en storhandling och när jag kom tillbaka var farfar och farmor här på besök.:) 
Nu håller jag på att göra oxrullader:) såg Per Morberg göra det igår och blev as sugen, hoppas det blir en hit. Återkommer med receptet i så fall:) 


Signe och Molly vid lokstallarna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0