London dag 2

Idag har jag och Bitte gjort stan medans  resten av ligan varit och kollat på Arsenal. Blev inte så mycket inköp idag, en onepiece till Signe och ett par treggings och strumpyxor till mig. 
Jag och Bitte var inne på primark som är typ engelska motsvarigheten till Ullared, fast bara med kläder, vi höll på att dö där, så sjukt mycket folk. Bitte fick byta om mitt i butiken för kön var så lång. En manlig anställd kom och sa åt henne att hon inte fick prova mitt i butiken och var tvungen och att gå till ett provrum, hehe det var dock många som gjorde samma sak. 
Påvägen hem så tappade vi bort oss lite  ( big surprise) med mitt lokalsinne. Jag hade även sjukt ont i fötterna vilket gjorde saken ännu värre. Om ni vill veta vad jag gjorde för att förbättre skoskavet i morse så ska ni få veta: ta en binda ren förstås, riv sönder i små bitar och klistra fast på tårna.😉Påvägen hem fick fråga en polis med k-pist, en trädgårdsmästare och en norrman efter vägen hem, så tillslut kom vi fram😊. 
Väl på hotellet delade jag och Bitte på en flaska bubbel och en påse nötter. 
Ikväll blir det nån god middag på restaurang. 
Saknar dock min älskling men hon har det bra hos mormor och Mauri😢❤. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0