London!

Vi gick upp klockan 05.15 igår för att göra oss klara för avresa till Arlanda. Planet gick 10.30 och vi var framme strax före 12 i engelsk tid. Vi flög med norwegan, tyckte det var mycket bättre än Ryanair, där får man ju inte ens en ficka att lägga tidningar och skräp i. När vi landat blev det tåg och sedan taxi till hotellet. 
När vi kom visade det sig att vi fått 3 rum med 2 enkel sängar i varje istället för dubbelsängar. I mitt och Henkes rum fanns det dock både en enkelsäng och en dubbelsäng och det verkade som att Annas och Gurras rum var mycket mindre så jag tror vi fick det bästa rummet. När vi lämnat våra saker gick vi ut och käkade, det blev fish and chips för min del😜. Efter det tog vi en sightsing buss som tog oss runt i London. Man hörde dock inte vad skäggiga gubben sa i mikrofonen om alla sevärdheter men det var kul ändå. På kvällen gick gick jag Bitte och Anna på stan 
Medans killarna satt på puben och drack öl.:) Det blev en jacka från Sara och lite grejor från bodyshop till mig.:) 
Vi avslutade kvällen med lite mat och vin på en Italiensk restaurang. 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0