Nu är jag hemma och nu säger jag tack för en trevlig kväll och godnatt!:)

Mycket trevlig kväll hos Malin, 17 personer var vi både vänner till Malin och familj:) det bjöds på jättegod mat, till varmrätt blev det älgkött med rotfrukter och pepparsås tror jag det var. Efterrätten stod Cia för, även denna jättegod, det var kesella vanilj och kesella hallon blandat med björnbär och blåbär sen var det råsocker och vit choklad uppepå, det kan jag rekommendera för er som har efterrätts torka😉
Var så roligt att träffa alla:) tack så mycket för ikväll alla inblandade. synd att det blev hemfärd så tidigt men morsan måste sova vet ni😉. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0