På Terry Evans på safiren eller hokus pokus som Henke kallar det.



Ikväll har jag och mamma varit på seans på safiren. En gång tidigare har jag varit på detta. Ni som sett det okända vet säkert men Terry är men för er som inte vet är han ett medium som får kontakt med avlidna personer på andra sidan. Väldigt spännande tycker jag:) 
Henke är väldigt skeptisk till sånt här så när han kom hem sa han: jaha vilken tid skulle ni iväg på hokus pokus då??. Haha. Han skulle ändra sig om han följde med. Har sagt att om jag går bort före honom så ska jag spöka rejält för honom..😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0