torsdag

Idag blev det babysång på förmiddagen, jag hade försökt få Signe att sova en stund innan så hon skulle vara pigg men hon vägrade så hon var lite små gnällig på babysången. 

Efter sången åkte vi och hämtade Tessan vid tåget och köpte mat på Subway vi träffade även på farmor Bitte på stan.:) 
När vi kom hem kom pappa och hans jobbarkompis Leif förbi en sväng. Signe sov då men jag väckte henne för de kändes tråkigt om de ej skulle få träffa henne. 

Vid två åkte jag till tandläkaren för att kolla upp mitt hål efter visdomstanden, jag ville veta om jag fått en inflammation. Tandläkaren pratade inte så bra svenska så jag förstod inte riktigt hur det låg till sen verkade han bli lite irriterad på mig för att jag inte kommit tidigare. Men jag trodde väl att man hade ont ett tag efter man dragit ut en tand jag kunde väl inte veta att man skulle ringa tandläkaren om man fortfarande hade ont efter 3-4 dagar. De spolade rent ialla fall vilket gjorde svinont, sen la dom en liten tuss med medicin i hålet. Så nu hoppas jag på förbättring,  Jag skulle komma dit igen på måndag så skulle de kolla hur det stod till då.

 När jag kom tillbaka från tandläkaren hade Tessan försökt få Signe att sova utan resultat, hon hade gjort typ 200 situps istället när hon försökte ta sig upp ur sängen😉. Så när jag kom satt de vid fruktskålen och åt vindruvor istället. 
Ikväll kommer mamma och Mauri hit de skulle köpa med pizza.😜. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0