Aj aj i pannan.

På eftermiddagen gick jag och Signe upp i sovrummet för att plocka undan lite kläder som låg där. Jag sätter Signe i sängen en bra bit in med en leksak, jag vänder mig om för att ta högen med kläder och hör bara en duns. Signe har då på en sekund lyckats ta sig fram till kanten och ramlat ner. Hon blev ledsen såklart men efter 5 minuter så var allt bra igen men jag blev verkligen livrädd och kände mig son världens sämsta mamma. Jag trodde verkligen inte hon kunde förflytta sig så långt på så kort tid men tydligen. Hon har iaf ett rött märke i pannan nu stackarn😢, Men annars verkar allt okej. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0