Äntligen fått in mitt gamla skåp👍

 
I kväll var mamma och Mauri här och hjälpte oss
att bära in det gamla skåpet som stått i vårt garage länge. Det är min gammelmormor och gammelmorfars gamla skåp som stod i deras stall förr.:) vet dock inte vad jag ska göra med det om jag ska måla det vitt eller låta det vara. Har oljat in det lite iaf. Vad tycker ni? Tacksam för förslag? När vi hade burit in det svin tunga skåpet bjöd vi mamma och Mauri på lasagne. Signe som hade gått och lagt sig ville ju självklart komma upp när det kom gäster så hon blev vaken nån timme längre än vanligt, får hoppas på sovmorgon morn då😜.          
                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0