Babysång och lunch på stan:)

Idag var vi på babysång med några andra mammor och bebisar. Alla barn verkade tycka det var jätteskoj så det var verkligen en hit:) Jag sa innan jag fick barn att jag inte skulle gå på sånt för jag tyckte det kändes lite fjantigt att sjunga och dansa runt men det var det faktiskt inte haha. Man får väl helt enkelt erkänna att man blivit lite fjantig sen man fick barn då😉. Tror att babysången ska vara 1 gång i veckan nu ett tag framöver:) 
Efter sången gick vi ner på stan. Det var jag, Amanda, Emmy, Tove och en till tjej som jag just nu inte kommer ihåg namnet på. Vi tittade i alla fall lite i affärer och käkade lunch på sultans. Det blev även lite mössprovning och djungeldessert för signe och Noah, när Amanda skulle mata Noah började även Signe gapa så jag fick plocka fram lite gott till henne med. 
Jag lät Signe smaka på citron för andra gången idag, första gången gjorde hon inte en min och så även denna gång, hon tyckte det var gott, lustigkurre. Alla barnen somnade som klubbade sälar på stan😊😉. När vi kom hem var Signe helt slut hon sov först 40 min och sen 30 min till på promenaden. Hon har även precis somnat igen, förhoppningsvis inte för natten. Dom är roliga de där småfolket de verkar bli så trötta så fort de får träffa andra barn.







 




Kommentarer
Amanda

Yasmine! 😊

2013-09-20 @ 15:55:05
URL: http://athuresson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0