Sovmorgon😀👍👍

Idag vaknade Signe vid ca 6.30, hon tar ingen hĂ€nsyn till att det Ă€r söndag inte sĂ„ det var bara att glatt kliva upp hehe. Vid 8.15 kom mormor dock förbi och hĂ€mtade Signe för de ville gĂ€rna ha henne en stund idag, hon hade Ă€ven köpt med fĂ€rskt bröd men vi hade tyvĂ€rr redan kĂ€kat frukost😟. SĂ„ nu har jag Henke och Sixten sovit och dragit oss i ca 3 timmar. SĂ„ skönt med sovmorgon verkligen, det Ă€r man inte bortskĂ€md med lĂ€ngre precis.👍. Vid 13 skulle vi Ă€ven bli bjudna pĂ„ kĂ„lpudding hos mamma och Mauri sĂ„ dĂ„ hĂ€mtar vi hem vĂ„r guldklimp dĂ„. Vid 16 spelar Henke match sĂ„ dĂ„ ska farmor och farfar ta med sig Signe dit och heja:). Jag fĂ„r se om jag följer med eller om jag ska försöka fĂ„ med Sara pĂ„ ett gympass istĂ€llet. Trevlig söndag pĂ„ er alla😘





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0