En bra dag helt enkelt!

Dagen började med ett besök hos tandläkaren. Bet bort en bit av en tand när jag åt en hård godis förra veckan. Som tur var hade jag bitit av den så bra att jag inte behövde borra utan bara fylla igen hålet,det gick alltså både snabbt och hyfsat smärtfritt, behövde inte ta bedövning så det var skönt.
Sen har jag varit hos trevliga kunder hela dagen, tog en snabb löprunda på lunchen sen lunchrast med kollegorna i solen. 
På eftermiddagen åkte jag en sväng till soptippen å sedan svängde jag förbi skokanonen å handlade ett par sandaler till Signe, riktigt fynd tycker jag. Ville egentligen inte ha rosa men det var det som bjöds. Känns som det alltid är blått eller rosa till småbarn. Fanns röda å grå men bara till större barn. 

När jag var påväg hem ringde Cia å ville ta en promenad så det gjorde vi. Signe tyckte det var roligt med Ooven Molly. När vi kom tillbaka blev det smoothie 
 som Signe hävde i sig på två röda😉. Nu har jag å Signe precis badat å jag har lagt henne å hoppas på det bästa. Själv är jag helt slut. Skulle laga kyckling men orkar verkligen inte. Tror Henke får köpa med nåt efter träningen. 

Signe har förresten haft besök här idag av Colin och Wilma. De skulle på öppna förskolan egentligen men det var tydligen nån loppis där de inte ville gå på så de åkte hem hit, haha själv älskar jag loppisar. 


Signe har fått mössa av gammelmormor, hon är ju för go:) 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0