Lördag

På förmiddagen har Sara, Elliot och Emma varit här å fikat. Elliot var lite rädd för mig och Signe först men efter lite glass så mjuknade han lite och insåg att vi inte var så farliga😉😊.
Var trevligt att träffa dom. Jag och Sara pratade om ett gympass imorgon det var ett tag sen nu. 
På eftermiddagen åkte Henke iväg till Nyköping och spelade match och Signe åkte till mamma och Mauri en stund. Under tiden passade jag på att sova, titta på ett avsnitt av greys anatomy och ta en löprunda.😃. 
Ikväll har jag lagad mat och bakat frallor, receptet har jag fått av en kund, de är supergoda, hoppas mina blir lika goda som hennes bara, de ska ätas varma med sylt eller marmelad och ost.😜. 



Klappar kissen




Lördagsgott :) 


Kommentarer
Therese

Var jordgubben god? jag har tänkt köpa den flera gånger...

2014-04-15 @ 14:17:49
URL: http://traningsbloggen.shapemeup.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0