Snart är Signe redo för Spanien :)

Uv-baddräkt och hatt från märket småfolk är beställt och blommiga sandaler från kavat.

 Var lite konstiga storlekar på baddräkten så jag visste inte vad jag skulle ta, det fanns stl 80-92, stl 86 och sedan stl 92-98? Lite skumt tyckte jag, det måste ju vara stor skillnad på stl 80 och 92. Jag tog iaf 92-98 hon har stl 86 nu men tyckte det var bättre att ta större så får man väl vika upp i värsta fall. Ska köpa några billiga typ Foppa tofflor också hon kan ha till vardags annars är väl de fina kavat skorna utslitna på nolltid😁. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0