đŸ’‹â€

Imorse Ă„kte vi bort till mamma Ă„ Mauri redan vid 9 tiden. Jag Ă„ Tessan skulle nĂ€mligen Ă„ka till Örebro och det kĂ€ndes skönast att Ă„ka utan barn. 
NĂ€r vi kom till Örebro Ă„kte vi till en gymgrosisten butik som tessans före detta kollega har i Örebro, de hade 1-Ă„rs jubileum. 
Efter det styrde vi mot Marieberg för lite shopping. Jag fyndade gardiner:) fick Ă€ven 25% rabatt för att jag blev medlem 👍. 
Blev Ă€ven lite till Signe, man behöver ju sĂ„ mycket sĂ„ fort en ny Ă„rstid kommer, nu nĂ€r hon gĂ„r pĂ„ dagis behöver man ju dessutom ha lite klĂ€der dĂ€r. 
Efter shoppingen Ă„kte vi till VingĂ„ker för att hĂ€lsa pĂ„ Elin och Marcus lilla Ebba :) 
SĂ„ himla söt var hon😍. Det blev fika  massa mys och bebisprat😊. 
NĂ€r klockan blev lite över 17 kĂ€nde vi att det var dags att hĂ€mta vĂ„ra smĂ„ liv sĂ„ vi Ă„kte vidare till mamma dĂ€r barnen badade för fullt.:) de hade Ă€ven varit pĂ„ stan och fikat :). Barnen somnade bĂ„da runt 19.30. Helt slut. 
IkvĂ€ll blev det min hemgjorda pizza pĂ„ tessans begĂ€ran, Cia kom ocksĂ„ förbi en svĂ€ng ,nu invĂ€ntar vi filmtips frĂ„n Peter sen blir det mys i soffan. 





Signe invĂ€ntar fika pĂ„ sultans :) 





Cia blev poppis nĂ€r hon bjöd pĂ„ naturgodis. 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0