Måndagsbestyr

Dagen började med dagislämning vid 7.45. 
Signe blev jätteledsen även idag, var tvungen att slita loss henne från mig i princip och ge henne till personalen😢. Det var lite jobbigt men efter en stund var hon glad igen och det hade gått jättebra idag sa fröknarna. Hämtade henne vid 14. 
Efter dagishämtningen åkte vi till ingvaldstorp och köpte lite blommor :) tyckte jag var värd det så här på löningsdagen. 
Ikväll har vi varit på promenad, lagat kålpudding och sen har jag varit å hämtat mamma å Mauri på Skavsta, de har varit i Barcelona. 





Tog med en bit kålpudding till mamma och Mauri, de tyckte jag de var värda.:)
Tog även med en påse bullar till kollegorna idag. Inte för att skryta men ordet otroligt goda nämndes, haha😉😜. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0