Allvarligt



Var å handlade igår och köpte då en bot rostbiff som jag skulle göra i ugnen och en högrev att göra chiligryta på. 
Igår tillagar jag då vad jag tror är rostbiff helt enligt beskrivning till rätt temperatur och gör rödvinsås och grejor men ändå är köttet jättesegt. Gjorde sedan en pytt på resterna till lunch och köttet var fortfarande nästan oätligt. 
När jag sedan idag plockar fram vad jag tror är högrev ser jag att det står rostbiff😫. Hade tagit fel, hur puckad får man vara. Hoppas att jag får till en helt okej gryta på rostbiffen, vet inte hur den är i gryta i förhållande till högrev. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0