Knappt träffat pinglan på hela dagen 😪

Inatt sov Henke med Signe och jag sov på nedervåningen. Kände att jag behövde sova då Signe vaknade 05:15 i onsdagsmorse och strax före 06 i tisdags. Känns lite tidigt när man ska jobba. Men tror ni inte hon sover till närmare 07 imorse bara för att Henke hade henne 😠. Ofta så vaknar Signe när jag smyger iväg på toaletten, där kan vi snacka lättväckt, brukar försöka hålla mig men klarar inte en hel natt. När man märker att man är lite kissnödig så går det ju inte att sluta tänka på det. 

Vid lunch fick jag veta att en tjej på assistansen blivit sjuk och ingen kunde hoppa in så jag fick rycka ut. Kommer  väl hem runt 19-20 nångång. Känns tråkigt att inte få träffa Signe, har redan abstinens. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0