Lördag.

Idag har vi varit i Vingåker och hälsat på farfar och pappa. Vi fikade och Signe fick julklappar igen :) 
Hon fick fin mugg å tallrik med Mumin och en Ittala skål och jag fick en slant :)
Jag fick även med mig en potta från farfars vind från när vi var små, eftersom  Signe börjat gå på potta mycket nu kan det vara bra att ha en extra. 

Efter besöket åkte vi till factory men oj så mycket folk det var. Fick dessutom jaga Signe runt där under hela besöket så jag var helt slut när vi åkte därifrån, vi får åka dit en dag då det är lugnare. Var inte direkt så man hann titta speciellt noga. 

När vi kom hem så skulle jag försöka fixa vår dator som vi haft problem med. Tangentbordet har varit konstigt och inte funkat som det ska men det slutade med att datorn nu inte startar över huvud taget. Blir så jäkla arg vi har bara haft den i tre månader drygt så jag hoppas det går på garantin. 
Även vår tv-dosa har slutat fungera för att Signe spillde på den så allt är verkligen toppen här just nu. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0