Shopping

Imorse blev jag upphämtad av Bitte, vi styrde sedan vidare mot Örebro där vi  hämtade upp Anna och åkte till Ikea och marieberg. 
På Ikea skulle jag köpa bord och stolar till Signe men det var helt slut på lager på båda sorterna jag var intresserad av så det vart inget.
Bitte köpte ett supersött klädskåp som Signe ska få i julklapp :)
På Marieberg var det mer shopping jag handlade några julklappar och sedan köpte jag lite grejor till Signes födelsedag i januari, kunde inte låta bli. 
Blev även ett par leggings/byxor och sist men inte minst ett stopp på den stora godisaffären som ligger uppe vid babyproffsen 😜. 

Märta kom och gjorde oss sällskap vid 13 tiden, då började hon bli hungrig så Gurra kom med henne.

Bitte bjöd som vanligt oss på lunch.:)
Jag lyckades tappa en bricka så massa glas gick sönder, pinsamt ehh ja , men brickan jag hade var faktiskt för smal för brickställningen, väldigt konstigt. 
Hon verkade tycka det var kul med shopping, jätteglad, jollrade och grejade 😊. 









Signes kommande garderob. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0