Söndag

Blev lite sovmorgon idag igen, Signe har sovit till 7-8 de senaste dagarna :)
Beror ju förstås på att hon varit uppe längre på kvällarna och att hon är lite förkyld. 
På förmiddagen blev det lite pulkaåkning och efter lunch åkte Signe och Henke ut till Hulta, där hade de varit ute å knallat på sjön. Under tiden passade jag på att köra crosstrainer och ta ett bad i lugn och ro. 
När det kom tillbaka åkte jag och Signe till mamma och Mauri för att fika. De hade fått massa med fikabröd av mormor så vi bjöd in oss själva, Självklart tog jag av alla sorter, blev två st av nötkakan, för den är så himla god😉. 
Fik med mig en del hem också😊. Blir bra att ha till Signes födelsedag. 
När vi kom hem hjälptes vi åt alla tre att göra hemgjord pizza som jag redan förberett deg och tomatsås till. 

Imorn och på tis blir det jobb för mig å Henke innan vi får vara lediga igen. Signe ska vara hos farmor. 



Dammsuger med suuen som hon kallar dammsugaren.







Självklart så skulle det badas. 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0