Göteborg

Nu är vi påväg till Göteborg jag mamma och Mauri. Signe å Henke fick stanna hemma. vi bestämde oss för att det var bäst så eftersom Tessan å Peter inte har så stor lägenhet å så vore det roligt att få ge Ester lite mer uppmärksamhet, de blir ju inte så mycket tid över till henne när Signe är med. Kommer dock sakna min lilla Loppa. Hon var å fick 1-års vaccin idag så jag hoppas att hon inte får feber. Vi har precis stannat på Max och ätit så jag är mätt så jag håller på att dö😁. Sen har jag tittat på 2 avsnitt av Elsas värld och lyssnat på Håkan, egen tid på hög nivå😉😊. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0