Lördag :)

Började dagen med sovmorgon. Signe somnade vid kl 17 igår kväll så Henke fick pallra sig upp vid 06.00, jag kände mig halvt död då trots att vi gick å la oss vid 21.30 igår så Henke var snäll å gick upp. 
Efter frukost åkte jag iväg till gymmet å tränade lite. 
När jag kom hem hörde Cia av sig å ville komma förbi en stund så det blev lite bus med Signe å sedan käkade vi club sandwich med kyckling, bacon å hemgjord majonäs😜. Ikväll ska vi iväg till Victor och Sandra på middag. Tror även Anders, Victoria, Danne å Maria 
kommer.:). Anders å Vicoria har precis fått en liten knodd till så det ska bli kul att träffa henne. Om allas barn följer med blir det totalt 5 st😊. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0