Tjejen som inte kan låta någonting vara i vagnen.

Signe å jag började dagen med en storhandling. Som vanligt skulle hon pilla på allt i vagnen å kasta ut lite saker. :). När vi kom hem så kom Sofia och Iris och sen kom Sandra, Elsa och Stina. Vi fikade å pratade. Efter att Sandra å barnen gått hemåt så tog Sofia å jag en promenad, vi gick förbi nävertorpsloppisen men jag tittade bara lite snabbt för det var inge speciellt jag behövde så jag köpte inget. 
På eftermiddagen hade jag tänkt baka bröd men insåg att jag glömt köpa jäst så jag och Signe gick ut å lekte i trädgården istället. Det blev hennes första promenad ute med skor å regnbyxor, lite svajigt gick hon men blev mer å mer stabil ju mer hon gick. 




Dricka  med sugrör var en hit👍😊. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0