Amanda och Noah på besök😀 och lite annat.


 
Idag har Amanda och Noah varit här. Det blev fika, prat och bus. På eftermiddagen åkte vi och hämtade pappa vid bilverkstaden, de ska laga vår Peugeot imorgon. De var totalt 5 fel på bilen vid besiktikningen så det skulle kosta 5000-6500 kr att laga.. Kul ne inte direkt!! Ikväll har jag varit på kontoret och grejat lite med lönerna och fixat med jobbtvätten. Efter det ringde jag Henke och han sa att Signe somnat så då passade jag på att åka en sväng till gymmet. Kändes bra efter allt fika jag ätit idag. 

Soffpotatis


Hit med dammvippan jag vill också städa. 


Vad tycks om mina festliga chokladbollar? Hoppas det blir några kvar till Signes kalas. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0