Hemkomst!

Idag började jag med att åka å handla på maxi. All mat var verkligen helt slut, skulle igentligen åkt tidigare i veckan men först så blev Signe sjuk å sen jag. Vi har i och för sig inte varit särskilt hungriga så det har inte gjort så mycket. På eftermiddagen åkte jag till Skavsta och hämtade mamma och Mauri. Vi åkte först hem till oss en stund så det fick träffa Signe. Jag skjutsade sedan bort dom till sig och där på köksbordet stod 50-årspresenter å väntade på mamma. Hon fick present från släktingar i Flen och en blomma från en av sina brukare.:) väldigt överraskad och glad blev hon. 
Mamma å Mauri hade även 1-årspresenter till bortskämda Signe😉. Innan de åkte hade de beställt kläder från IELM. De är ett företag som syr upp kläder hemma på beställning, superfina grejor gör dom:). Sen fick hon gympadojor och en stickad tröja. Släktingarna i Flen hade även lämnat en bok till Signe med sockerbagar texten med bilder, Signe hälsar tack tack😊. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0