Jobbuppdrag.

Idag har jag och Signe varit runt på lite olika jobbuppdrag. Först var vi på ÖB och handlade lite städgrejor, sen åkte vi till kontoret en stund, vi kollade också till katterna som mådde bra, vi avslutade med en sväng till min kund som jag ser efter huset åt. 
När vi kom hem var Signe jättetrött men ville som vanligt inte sova. Hon var verkligen såå arg och höll på och drog mig i håret hela tiden vet inte vad det är frågan om. Men tillslut somnade hon iaf och sov i 1,5 timme. På eftermiddagen kom svärmor förbi och hjälpte mig att hämta bilen på verkstan eftersom Henke jobbar kväll. Nu har jag och Signe precis badat och pappa är uppe och igång med läggningsförsök nr 2. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0