Kvällen från helvetet!!

Kvällen började med en tripp bort till mamma å Mauri. De är ju i Spanien å tydligen har deras värmesystem i huset helt stängd av sig så jag skulle hämta katterna. När jag kom dit visade det sig att en gubbe från oppunda var påväg för att ställa in värmefläktar och kolla vad felet var. Så honom väntade jag på i typ 1 timme. Under tiden skulle jag elda i deras spis och glömmer öppna spjället  vilket leder till att det börjar ryka in. Både larm och brandlarm går för fulla muggar. En stund senare kommer grannen inspringnade, då har larmfirman ringt henne och sagt att det ryker så jag får prata med dom och uppge larmkoden. Herregud!! 
Ikväll har Signe spyt 3 ggr en gång i sin säng och 2 gånger i vår så det verkar som hon fått vinterkräksjukan, stackarn hon har aldrig vart sjuk så jag känner mig helt ställd å vet inte vad jag ska göra. 


Kommentarer
Lovisa

Finns vätskersättning för små barn som kan vara bra att ge när de kräks, är varmt ute osv! Köp det! Tror semper har!

Otur du har förresten!! Tack för senast! Kram

2014-01-22 @ 11:41:15
URL: http://lovisarengman.blogg.se
Sofie

Ja jag tänkte koka en egen jag fick recept på.. Tack själv:)

2014-01-22 @ 14:15:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0