Mammas lilla sjukling.

Natten gick ganska bra. Inga spyor på natten och lite välling fick hon i sig. Men sen imorse spydde hon igen. Vid lunch hade Signe inte spytt mer så hon fick lite yoghurt och sen tog vi en promenad för jag tänkte det kunde vara bra med lite luft.  När vi kommit tillbaka från promenaden och parkerat vagnen så spydde hon ner hela sig och vagnen😢. Nyss så spydde hon även ner både mig och henne när jag höll i henne, stackars liten. Nu har hon iaf druckit lite vätskeersättning som jag kokat och den har hon hittills fått behålla och så ligger hon å sover i mammas famn.❤️ 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0