Nya tag.

Jag och Sofia har bestämt oss för att försöka göra oss av med 5 kg var tills i slutet på Mars, är väldigt skeptisk för min egen del men jag ska ge det ett försök. I morgon står första invägning på schemat, vill inte veta hur mycket jag lagt på mig över jul😁.  Känns i alla fall skönt att vi är två och kan peppa varandra. Är ju bra att köra på nu innan man börjar jobba för då kommer jag inte ha lika mycket tid till promenader och träning. 


Dagens lunch blev ialla fall en god och nyttig indisk sallad med linser och hos Sofia blev det smoothie istället för fikabröd.👍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0