Nyårsafton

Igår var vi hos Anders och Victoria på nyårsfest. Vi skulle igentligen vara hos Maria och Danne men Maria blev sjuk så festen blev flyttad. Även Victor, Sandra och deras dotter Elsa var sjuka så det blev många bortfall på festen. 
Vi hade en trevlig kväll iaf och åt mycket god mat. Till fördrinken blev det jättegod plockmat, till förrätt soppa, till varmrätt fläskfilé med potatisgratäng och till efterrätt chokladkaka. Kändes som jag skulle rulla fram efter allt det där. Danne hade ordnat med en rolig tävling och sen ordnade jag och Vicoria musiktävling.:) 




Lilla Prinsessan Stella var nyårsfin:) hon gillade även min soppa vilket jag blev väldigt glad för men morötterna petade hon bort.:) 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0