Söndag

Denna dag har varit full av liv och rörelse som vanligt.:) först gymmet med Sara och Emma. Sedan kom pappa och farfar för att fira Signe, hon fick jättefina kläder från factory, den ena klänning var tyvärr lite liten så den byte jag till ett fint fleeceställ åt Signe istället, tänkte det kunde bli bra till våren. Vi bjöd ialla fall farfar och pappa på dillkött och sedan på tårta och bullar. När de hade åkt var Signe lite trött så vi la oss och hon somnade nästan direkt. Sedan sov hon i närmare 2 timmar. Var tvungen att gå upp å se att hon var vid liv inte ofta hon sover så länge. Vi hade bestämt oss för att åka till outleten så den trippen blev senarelagd men det gjorde inget. På factory träffade vi Anette och Bella blandannat:) Tessan köpte jättemycket fint till lilla Ester och jag var duktig och byte bara det som var för litet. Ikväll har vi ätit köttbullar med stuvade makaroner och sett på grownups 2, eller Tessan å Henke har tittat medans jag plockat ihop massa gammalt skit jag ska sälja på loppis, eller ne inte bara skit men en massa sånt som bara ligger och samlar damm, har börjar tycka det är så befriande att bli av med grejor, helt sjukt vad man samlar på sig trots att man inte är så gammal än😉. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0