Ingen rast och ingen ro😁😊.

Dagen började med ett pass pĂ„ gymmet ihop med Sara. EfterĂ„t skulle Henke och Signe Ă„ka till henkes bror i Örebro som har fyllt Ă„r. SjĂ€lv gav jag mig ivĂ€g till mamma och Mauri för att skjutsa dom till Skavsta, de jĂ€klarna ska Ă„ka till Gran Canaria i 2 veckor.😉. NĂ€r jag kom tillbaka dĂ€rifrĂ„n blev det flyttstĂ€d i 1,5 timme och sedan lite stĂ€d och tvĂ€tt hemma. NĂ€r familjen kom tillbaka frĂ„n Örebro lagade jag mat, det blev Paulo Robertos fĂ€rska pasta med tomatsĂ„s till ,mycket gott. Signe gillade det ocksĂ„ sĂ„ jag mixade lite till henne. Nu har vi försökt söva Signe en stund utan resultat. Först försökte vi lĂ€gga henne i spjĂ€lsĂ€ngen men dĂ„ började hon gallskrika, dĂ„ la jag henne i vĂ€xa sĂ€ngen och la mig bredvid, hon var lugn och sĂ„ men ville inte somna, nĂ€r hon efter en halvtimme började att dra mig i hĂ„ret och i nĂ€san sĂ„ gav jag upp sĂ„ nu hoppas jag att Henke har mer tur dĂ€ruppe. 
Åh nej! kom pĂ„ att vi ska till bvc i morgon och vaccinering stĂ„r pĂ„ schemat kĂ€nns inge kul allsđŸ˜„. 




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0